BRAND CONCEPT

世界で唯一のウエストゴムに特化したパンツブランド、NUMBER M

コンセプト

オートクチュールなマインドをウエストゴムで自由に履く

3つのコレクション

■ PRESENT
そのシーズンにデザイナーが自由に表現する “魅せる” ライン

■ ACTIVE
素材、パターンなどでファンクションとファッションを融合させたライン

■ JETSETTER
世界中を飛び回る人たちへのデイリーライン

SOMETHING BLUE

欧米で言い伝えられる “幸せのブルー”。NUBMER Mのアイデンティティカラーであるブルーは、ウエストゴムの裏側に施されています。ふと幸せを身につけていることに気がつきます。


NUMBER M is the only trousers label with elastic waist belt in the world.

CONCEPT

HAUTE COUTURE MIND WITH ELASTIC WAIST BELT.

Three Collections

■ PRESENT
Brand line that is an expression of the designer’s imagery.

■ ACTIVE
Brand line that showcases functionality by its fabric, patterns, and usage.

■ JETSETTER
Brand line that is a daily clothing line for women on the go.

SOMETHING BLUE

In Europe, ‘Something blue’ symbolizes happiness. The brand color for NUMBER M is blue. You will realize that you are wearing a little bit of happiness with NUMBER M.